Strippen bedrijfsruimte
Strippen bedrijfsruimte en afvoer afval. In Capelle a/d IJssel moesten we deze bedrijfsruimte volledig casco strippen. Ook het vrijgekomen afval moesten we afvoeren. Het totaaloppervlak van deze bedrijfsruimte bedroeg 1325 vierkante meter. We hebben hier divers sloopwerk moeten verrichten waaronder onderstaande lijst:
- SLOOPWERK BG EN VERDIEPINGEN:
Systeemplafond platen verwijderen
Rasterwerk verwijderen
Verlichting verwijderen
Aangegeven wanden verwijderen
Schuifdeuren verwijderen
Deuren verwijderen
Kozijnen verwijderen
Balie verwijderen
Kasten wanden verwijderen
Overig verwijderen
Pantry verwijderen
Vloerbedekking verwijderen
- SLOOPWERK TRANSPORT RUIMTE:
Systeemplafond platen verwijderen<
Rasterwerk verwijderen
Verlichting verwijderen
Vloerbedekking verwijderen
- ALGEMEEN SLOOPWERK:
Verwijderen databekabeling gehele pand
Vrijgekomen afval naar container transporteren
Ruimtes leeg en bezemschoon opleveren
Buizenpost systeem tweede, eerste, begane grond en hal verwijderen
(rekken, buizen, kasten, manden,ophangbeugels, electronica)
Schrootjes plafonds 2x trappen huizen verwijderen
Ophang systeem verwijderen
Isolatieplaten verwijderen
Vloertegels entree verwijderen
Noodverlichting gedemonteerd en behouden voor hergebruik
Plafond serverruimte verwijderd
Linkerwand (drie lagen hout, gips en glas) van serverruimte verwijderden
Rechterwand van server ruimte tien cm inkorten
Voorportaalwanden (4 lagen gips) op de tweede verdieping verwijderen
Vloertegels voorportaal verwijderen
Diverse koven 2de verdieping verwijderen
5x Airco installaties afkoppelen/aftappen en verwijderen van dak en beton dek
Zoals u kunt zien hebben we ook hier weer allerlei sloopwerk uit mogen voeren. Uiteraard hebben we ook al het vrijgekomen afval afgevoerd.
Tevens zijn de ruimtes allemaal netjes en bezemschoon opgeleverd aan de verhurende partij.
Wat kost strippen bedrijfsruimte?
Wat een bedrijfsruimte strippen, (of kantoor, winkel) precies gaat kosten kunnen we hier niet zeggen. Ook hebben we daar geen richtprijzen voor of prijzen per m2 voor. Dit komt omdat elke ruimte weer anders is en ook ligt het aan de verhuurder of de nieuwe huurder wat er allemaal weg moet of wat kan blijven zitten. Over het algemeen wordt er van u verlangt dat wanneer u de huur opzegt dat alles weer terug gebracht wordt naar oorspronkelijke staat. Dus zoals u het aantrof toen u het pand of de ruimte ging huren.